0ks / 0,-

 Zpět na info   

Jak nakupovat na skateshopu Androbot.cz

Výběr zboží

Výběr zboží je samozřejmě na vás. My se snažíme vám výběr co nejvíce usnadnit, proto nabízíme možnost podrobného filtrování. Produkty jsou rozděleny do jednotlivých sekcí podle aktivit, které najdete pod a nad hlavním obsahovým oknem.
V levém sloupci je každá sekce rozdělena do kategorií podle druhu zboží. V každé kategorii můžete ještě při výběru využít podrobné filtry (záložka filtruj v pravém horním rohu obsahového okna s produkty), kde vyberete konkrétní značku, barvu a velikost. K určení správné velikosti můžete použít Tabulky velikostí. Dalším atributem, který by vám měl usnadnit hledání konkrétního produktu je filtr možnosti v této záložce.

                                          Pásky - skateshop Androbotcz -  1                           Jak nakupovat na skateshopu Androbot.cz

Pro rychlé vyhledávání použijte okénko "Hledej" v levém rohu.
Samotný výběr zboží je velmi jednoduchý. V dané kategorii se zobrazuje 1 větší náhled produktu se stručným popisem ceny i skladové dostupnosti a devět menších náhledů. Ty zobrazíte po kliknutí na jednotlivé fotografie. Zboží si tak můžete nejprve zběžně prohlédnout a to i na každé dálší stránce.
Pokud se vám něco líbí a chcete se dozvědět další info o tomto produktu klikněte na tlačítko "detail" a zobrazí se vám podrobný popis zboží, cena vč.DPH, slevy, výše bonusu, související obrázky a videa, dostupné velikosti atd. Pak už stačí jen zaškrtnout požadovanou velikost a dát "koupit". Pokud velikost nezvolíte, zboží se v košíku nezobrazí!

Jestliže nejsou k výběru žádné velikosti, pak produkt není skladem, čehož jste si asi nevšimli. Jeho případnou další dostupnost můžete ověřit pomocí "poslat dotaz" a my vám  odpovíme.

 

Nákupní košík

V pravém horním rohu máte neustálý přehled o stavu vašeho nákupu. Kliknutím na košík se vám otevře podrobný přehled toho, co se v něm děje. Tzn. výpis vybraného zboží, počet kusů, cena vč.DPH. Dokud nepotvrdíte objednávku, můžete obsah košíku libovolně měnit, zboží vyjmout, upravovat počet kusů atd.
Registrovaní a přihlášení zákazníci mají vedle ceny zobrazeny ještě Bonusy, které za uskutečněný nákup získají.
Zákazníci, kteří mají již bonusy z minulých nákupů, je mohou v nákupním košíku uplatnit.
Opět je to velmi jednoduché. V kolonce "Moje bonusy" se vám zobrazuje aktuální stav vašich bonusů na vašem Androúčtu. V kolonce "Uplatnit" určíte výši, kterou chcete použít na nákup. Bonusy lze odečítat pouze do výše částky za nákup v košíku. V kolonce Nové bonusy jsou zobrazeny bonusy za aktuální nákup, které se vám přičtou po odeslání objednávky a lze je uplatnit při příštím nákupu.


Jste-li majitelem slevové karty ISIC,ISIC scholar nebo AČS a jste-li registrovaným uživatelem e-shopu Androbot.cz, můžete také zde v nákupním košíku uplatnit na výše uvedené karty slevu 12% na nákup (sleva se vypočítává z běžné maloobchodní ceny). V případě, že tuto slevovou kartu budete chtít uplatnit, vyplníte číslo vaší karty do připravené kolonky a vaší oskenovanou kartu odešlete na email info@androbot.cz. Slevu na kartu nelze uplatnit na zboží v akci, nebo již zlevněné zboží. Slevy a bonusy nelze kombinovat.

Na závěr překontrolujte obsah košíku a přejděte ke kroku Fakturační údaje.

Fakturační údaje

Dalším krokem nezbytným pro doručení objednávky je vyplnění vašich fakturačních údajů. Registrovaní a přihlášení uživatelé mají o práci méně, protože jejich formulář je již předvyplněný. Údaje označené *  jsou povinné. Vyžadujeme pouze informace, které jsou nezbytné pro dodání objednávky a informace, které umožňují kontakt dopravce se zákazníkem. Veškeré informace týkající se zákazníka a jeho transakcí uskutečněných na internetových stránkách Androbot.cz jsou zabezpečené proti zneužití a bez souhlasu zákazníka s nimi nebude nijak nakládáno.
V případě, že se adresa dodání neshoduje s fakturační adresou, nezapomeňte toto označit a vyplnit formulář s dodacími údaji.

Zkontrolujte veškeré údaje ( nezapomeňte zkontrolovat i email ) a přejděte ke kroku Doprava a platba.

Doprava a platba

Po České republice zboží odesíláme prostřednictvím České pošty formou "Balíku do ruky" nebo přepravní společnosti PPL. Výše dopravného je u obou těchto společností stejná a činí 100,-Kč. Při nákupu nad 3000,-kč dopravné neúčtujeme. Osobní odběr zboží je možný v obchodě Baboon shop Trojanova 34/2 Rakovník ve všední den 10:00-17:00 a v sobotu 9:00-11:00.
Na Slovensko posíláme zboží prostřednictvím přepravní společnosti PPL nebo České pošty, výše dopravného je 190,-kč. Při nákupu nad 5000,-kč dopravné neúčtujeme.
Více informací o možnostech dopravy najdete v infu v sekci Doprava .

Variant, jak za zboží zaplatit nabízíme několik.
Zboží můžete zaplatit hotově při osobním odběru nebo dobírkou při převzetí zásilky. Doběrečné je 35,-Kč ,u zásilek na Slovensko 90,-kč.
Dalším způsobem úhrady je bezhotovostní převod na náš bankovní účet č.19-1695890277/0100. V tomto případě je nutné počítat s jistou časovou prodlevou způsobenou tím, že zboží odesíláme až po připsání částky za zboží na náš účet.
Více informací o možnostech platby najdete v infu v sekci Platba.

Označte požadovaný způsob dopravy a platby a přejděte ke kroku Objednávka.

Shrnutí objednávky

Posledním krokem je shrnutí objednávky.Vzhledem k tomu, že v okamžiku odeslání se objednávka stává závaznou, zkontrolujte před potvrzením odeslání veškeré údaje. Celková cena zahrnuje cenu za zboží (příp. za zboží po odečtení slev a bonusů), cenu za dopravné a doběrečné včetně DPH.

V okamžiku odeslání objednávky od nás dostanete potvrzovací email s informacemi o objednávce a intrukcemi ohledně platby. Zkontrolujte pečlivě uvedný email! Pokud v něm bude i sebemenší chybička email vám nedorazí.

Pokud potvrzovací email nedostanete kontaktujte nás.

Doručení zboží

V okamžiku odesílání zboží na vaší dodací adresu dopravce zašle emailem a SMSkou informace o expedici objednávky a výši dobírky. Na základě čísla objednávky můžete sledovat cestu vaší zásilky . Více informací najdete v infu v sekci Doprava a platba. Pokud jste zvolili zaslání zboží na dobírku Českou poštou, doručovatel vám dodá zásilku na dodací adresu a převezme hotovost. V případě, že vás nezastihne na dodací adrese, zanechá vám ve schránce Oznámení o uložení zásilky s informacemi o místě uložení, výši dobírky a termínu, do kdy je třeba zásilku vyzvednout.
Jestliže jste zvolili přepravní společnost PPL, bude vás řidič v den dodání zásilky kontaktovat a oznámí vám přibližný čas dodání a výši dobírky. V případě, že vás řidič nezastihne, zanechá na dodací adrese oznámení a zásilku se pokusí doručit ještě následující pracovní den. Standardně probíhá rozvoz zásilek v rozmezí 8-18 hod. V určitých lokalitách nabízí společnost PPL i večerní doručení. Vybrané lokality naleznete na www.ppl.cz.

Při přebírání zásilky zkontrolujte obal.Poškození obalu je nutné ihned ohlásit řidiči a poznamenat do přepravního listu. Pak můžete zásilku převzít, aniž by řidič musel čekat na kontrolu obsahu. V případě, že doma zjistíte, že obsah zásilky není úplný, nebo že je zásilka poškozená, je nutné ohlásit toto do 3dnů po převzetí zásilky dopravci a zažádat o sepsání zápisu o škodě. O poškození zásilky informujte i Androbot.cz.

Vrácení a výměna zboží

Podle § 53 odst. 7 občanský zákoník stanoví, že zákazník má právo na odstoupení od kupní smlouvy, tedy na vrácení zboží bez udání důvodu a to do 14 dnů od převzetí zboží. Tímto mu dle § 53 odst.10 vzniká nárok na vrácení částky, kterou za zboží zaplatil. Mezi tyto vracené finanční částky patří rovněž náklady na dopravu, které zakázník uhradil při koupi výrobku spolu s kupní cenou (následné vrácení výrobku dodavateli však provádí zákazník na vlastní náklady).
Věříme, že nebudete tohoto zákona zneužívat!
Vrácené zboží nesmí být používáno, ani jinak znehodnoceno. Musí být vráceno v nepoškozeném originálním obalu s původní cenovkou, musí být kompletní s veškerým případným příslušenstvím, schopné dalšího prodeje. Pokud tedy zjistíte, že dodané zboží vám nevyhovuje, máte možnost ho za výše uvedených podmínek vrátit a my vám vrátíme částku zaplacenou za toto zboží. Ve vrácené zásilce  musí být přiložen originál faktury vystavené e-shopem Androbot.cz .

V případě výměny zboží nás kontaktujte na email info@androbot.cz nebo na tel.777 202 481

Pravidla pro zaslání zboží na výměnu jsou stejná jako při vrácení zboží.

Více informací včetně formulářů pro výměnu,vrácení a reklamaci zboží najdete v Infu v sekci Všeobecné obchodní podmínky-Reklamační řád.

Vrácené zboží nezasílejte dobírkou, ale běžnou balíkovou poštou. Zásilka zaslaná dobírkou nebude přijata.


 Zpět na info